you are the cutest boy i've ever seen

Stor tummen upp för helgen hittils !! Är de söndag idag ? Eller lörgag ? Aja,vi är iallafall lediga på måndag vilket är så jävla gött ! Ska soooova hela dan. I fredags sova jag hos alice, med lukas, mattias och kunthida. Super myysig kväll ! Och igår drog jag och annie till lagan där vi mötte upp lukas och ruben. Vi stack till pizzerian och käkade, ett jävla krabb innan vi bestämde pizzor, tror de som satt och åt var typ nära på att ge oss stryk allihopa ... hehe men de lösta sig :) sen sov vi där och kom väl hem hit för typ 30 min sen. Vid två inatt cyklade vi till nån jävla damm och tog oss ett dopp, kallt som saatan !

Vädret är döööö tråkigt ute och jag ha ingen lust för fem öre att gå ut, men va ha man för val ? Ska gå och byta om sen bär de av ut i stallet :) annars blir de bara å chilla ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu