En gång är ingen gång två är lika med noll.

Sitter å kollar filmer på olika "hairstyles" på youtube, hittar faktiskt en del fina. Hade vart kul att göra nåt med mitt hår på torsdag till dansen :)) Imon drar jag med farmor till Väla för att leta efter en klänning. Snacka om att det är sista chansen att hitta nån då, annars vetifan vad jag gör ... Så det blir iallafall att gå där hela dagen, när jag kommer hem ska jag kolla igenom alla håruppsättningarna med och bestämma vilken jag ska köra på :) De blir nog kanonens, ska bli satans kul på torsdag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu