KÄRLEK ELLER KÄRLEK ?

Tjabba !

Asså jag måste bara beklaga mig lite ; det är juni månad, vi slutar skolan om en vecka, och det är typ 5 grader ute! Förjävligt asso .....

Aja, nog om de. Hann inte blogga igår, då jag somnade på eftermiddan och fick plötsligt väldigt mycket att göra på kvällen. Det var iallafall en lång och bra dag i Sickinge igår. Började med dressyren som gick oväntat bra, en delad tredje plats ihop med Annie :D Även hoppningen gick toppen, felfri i 80 cm och två, ett pet i 90 cm men en andra plats där med :) Jag och Annie va lätt söötast i terrängen i vår suuper coola utklädnad ! Teletubbies <3 vi kom på en fjärde plats, vilket inte var så tokit !

Dagen har vart helt OK. Skolan var väl som vanligt, dagen gick fort tycker jag .. Fick även veta att jag höjde mig i Historia vilket kändes grymmo bra :D sista lektionen någonsin med Henke idag, tyvärr .. Kommer fan sakna han :'( buhuu !







Lägger upp nån mer bild imon :) hinner inte mer nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu