Sommartider hej hej sommartider !!

okej, heh, schemat jag gjorde i förra inlägget blev väl sådär va? ska jobba mer på det en annan gång ;)
nu ska jag dra med mig annie ut i det tråkiga vädret, eller snarare ut i stallet för att mocka.
 
Nu tycker jag det är dags för sommarvädret att komma, vilket jag nog inte är ensam om att känna. är så gaalet trött på detta förbannade regn nu :(( vafan, sommar = sol&bad !!! eller? men tja, de är la bara att gilla läget. jag drar ju förhoppningsvis snart till turkiet, där det verkligen är sol&bad-väder :D ska bli sjukt roligt - sola, bada, shoppa och träffa saknade turkar ;) hihi wiiie! :D
 
aja, pusshejj hörrni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu