Maybe it's time to leave thoose feelings behind.....

Asså, jag är verkligen hungrig heeela tiden. Ja fattar inte hur jag kan va de, för jag gör fan inte annat än äter ?! Så nu ligger jag här i sängen och magen bara skriker efter mat, fastän jag käkade för typ en timma sen.. Suck !

Hade faktiskt tänkt sova strax, trött som bara den efter dagen .. Imon på kvällen blir det att träffa annie och kanske även mina favvisar från lagan :)

Asså shit, känns verkligen inte som sommarlov. De senste typ 5 månaderna så har jag längtat å längtat till lovet, och nu så bara ; jaha, aa...... Men lovet började bra, och det kommer inte att bli sämre !! Hihi

Har även börjat planera lite för midsommar.. Jag och Annie var lite inne på att dra upp till dalarna, eller så blir det väl fest eller bara umgås med några trevliga vänner :) Det är ju faktiskt på fredag, så man ska va ute i tid. Vill helst inte hamna här själv hemma i soffan lixom .. ;)

Men men, allt för mig ! Gonatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu