" lite x-tra WILD and CRAZZYYY "

Gårdagen va så jäääääääääääääääääkla bra !!! Tillbringades på Liseberg ihop med fina vänner :D hade grymt roligt !! Balder, uppswinget, atmosfear, kålorado, gasten - ALLT ! Älskar det !! Känslan och pirret i magen när man åker är ju helt underbar ^^ Fick dock inte med mig nån choklad hem..... Står här istället med halsont och en helium kanin som jag och lukas köpte :)

Har faktiskt gjort en hel del idag, har bara en sketen sak kvar; mitt rum. Tror aldrig det sett såhär illa ut innan. javet, så säger jag alltid typ, men nu är det verkligen så. usch asså ! så kvällen, eller natten, blir städning för mig ..
fick med mig andreas till att ta lite söta bilder på mig och fölis innan med. blev fina bilder ! hade tyvärr oturen att kliva på en geting eller ett bi eller nån sån jävla skit. ingen allergichock iallafall, bara en svullen och ömmande fot. men ja, de var de väl värt :) :)

Glad midsommar får jag väl säga oxå ! hihi
Har hört att det ska bli dåligt väder, eller läst oxå för den delen, men men.. bara att acceptera den svenska sommaren !
hade planerat att dra till smålands hawaii med vänner för att bada och grilla, men ändrade oss till en mysig hemma kväll med grillning och film istället. tror det blir bra :)

men nu måste jag sätta igång med städandet, ska upp tidigt oxå ... suck !

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu