Lipsill ?

Asså guud, bröt ihop totalt idag. Efter att vi slutat satte jag igång å lipa som tusan, säga hejdå till alla va inte så jävla lätt asso .. Säger de för typ hundrade gången - SHIT VA JAG KOMMER SAKNA ER ALLIHOPA !! Helt sjukt .. :( snyft Påväg hem nu iallafall, körandet idag på morgonen gick gryt bra, även mitt och Johannas solo lät rättså okej ;) sen bjöd Kenneth på glass och klassen hade en liten mysig stund ihop ;* sen vardet att ta farväl av skolan, lärarna och en del vänner. Kommer träffa många av dom i sommar, har jag bestämt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu