Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt

Regn regn regn ... När kommer sommarn ??? suck, kan ju inte göra annat än vänta direkt. Annie sov här inatt, och vi hade en toppen kväll igår haha ! Man har inte en tråkig stund med den bruden asså !! Ni såg ju bara vad hon skrev på min facebook, HAHAHAH! kul :)

Har bestämt vad jag ska hitta på på midsommar nu oxxå, blir att umgås med annie, hannah, ida, ida och matilda på dagen. sen på kvällen drar vi nog till smålands hawaii om vädret tillåter, där vi ska grilla och ha det trevlit ihop med några grabbar :)) hoppas på sol helt enkelt!

hade tänkt ta mig en lång och varm dusch nu, fräscha till mig lite. sen är kvällens planer inte sådär värt ansträngande, tänkte bädda ner mig i sängen med datan och glo på prison break :D :D lät rättså bra va ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu