tralalalala

Ska säga att jag verkligen älskar att sova, because it's amazing ! Asså bara lägga sig å typ försvinna, asnice. Och att drömma är ju skit tufft, kul som tusan när man minns drömmarna .. :D Men iallafall, nåt som jag inte gillar med att är när man somnar typ mitt på dagen. Ska man sova så ska det va på natten, asså sova ordentligt. Det är la skit skönt när man är trött på typ eftermiddan, och går och lägger sig och sover i två timmar. Men de är fan hemskt när man vaknar ; det känns som en ny dag och man har lixom ingen koll för fem öre. Man blir helt trött och såsig och de är man hela kvällen sen. ++ att man blir helt fruktansvärt äcklig i munnen. Fyy ! Så ja, jag hatar att sova korta stunder på dagen :)

Heh, kom just å tänka på detta, somnade nämligen innan vid typ 5, vilket förstörde hela kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu