I Can Feel Your Heartbeat ((♥))

Borde verkligen sova. Men ett litet kort inlägg hinner jag göra !

Dagen spenderades som sagt på Väla ihop med farmor. Shoppade loss ordentligt ! Klänning, shorts, trosor, tröjor, linne, smycke, borste och hårfix :) kommer nog bilder imon skulle jag tro.

Är verkligen skit taggad för dansen imon !! Har just målat naglarna och kikat vidare på hairstyles, tror jag vet någotlunda hur jag vill ha det :) Så imon drar jag till Kunthida vid typ fem, hon ska hjälpa mig med håret å sådära. Om inte mamma gör de innan, får se. Sen åker vi in till citty å de ska bli så gaaalet kul :D :D

Wappa, hihi, nu ska jag naana. Gonatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu