FREDAGKVÄLL -> RAGGARKVÄLL

Första inlägget på typ evigheter, hmm... Så dumt när jag skriver så sällan, för då blir de så långa inlägg när jag väl skriver :P men men :)

Ialllafall, gårdagen var himla bra, eller kvällen :)) Först drog jag och Annie till Lagan, planerade att våldgästa 93ornas klassfest men så bliv de inte ... hehe ! Istället hängde vi på gården och hade det allmänt trevligt. Efteråt planerade vi en resa in till stan, men så blidde de inte. Drog hem hit och va inte så värst sugna på nånting, när vi inte kunde åka in till stan.
Men efter 10 minuter eller nåt svängde två epor in här och kidnappade oss ^^ Kidnapparna var inga mindre än Johannes, Simon, Jesper och Alex. Jag fick äran att åka med Jeppe och Alex medans Annie åkte med Johannes (rawr!). Vi körde runt i Ryssby, dunkade musik, hänge på gården och var tillochmed nära ett dopp i sjön. Måste vart hur många minus grader som helst i vattnet, så de blev inget av med det. En redig toppen kväll !!

Nu ska jag packa det sista tills imon, då det är Pingstpokalen. Börjar med dressyren vid 10.44, sen hoppningen nån timme senare. Och sen börjar terrängen vid två, det är grymt kul att titta på oxxå ! Så för er som är sugna, kl 14 i sickinge ;)

Det var de de :) Gonatt !!

 Kööörde bil till Lagan i Onsdags, gick suuper bra !! :D :D Men har fortfarande inte fixxat nån rosa skylt .. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu