Blondin Mikkan ? :D



Imon är även högstadiet avklarat och ett skönt och häärligt sommarlov väntar. Ska som sagt bli väldigt skönt - med sov morgonar, lediga dagar, sol och bad och allt de dära. Samtidigt dåååå sorgligt att vi faktiskt lämnar Åby nu och att alla splittras.. Pappa sa igår att "Man ska sluta när man är på topp", och ja känner faktiskt att jag är de nu. Har kommit så himla nära med typ alla nior på Åby, och det är jag super mega glad över. Kommer sakna er så sjukt mycket allihopa !!!!

Skriver mer imon. Pusss natti <3

Min älskade å underbara kamera är sönder, eller de lilla jävla objektivet har lagt av. Därför ni inte får så mycket uppdateringar på bildfronten. Hoppas på att jag kan fjäska till mig bilder från My och Anna. Hihi ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu