YOU MAKE MY HEART GO...ADJFKCHGIVBNJIP!!

Hatar när man suttit å skrivit ett inlägg, laddat upp bilder å blabla.. och så när man ska publicera så kommer det upp att man ska logga in och så vips, så är inlägget borta :@
 
Aja, skriver ett snabbis nu innan jag ska lägga mig :) Dagen har vart väldigt chill, sovit å slappat är väl de jag gjort för de mesta. Stallet har fixat och Kingen har ridits. hihi, vid typ fem eller nåt gick jag och la mig på studsmattan med kudde å täcke, tog inte lång tid förrns jag sov. och guuud va skönt de va! Inte många ställen jag hellre vart på just då, än där :D vaknade väl vid halv åtta eller nåt igen :))
 
Imon jag å mamma in till växjö, ska troligtvis hälsa på mormor, och pappa på jobbet och sådära :)
Gonatt allihopa!! :*
 
Har jag lite tur så kanske jag fåt plats i MIN säng inatt....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu