Wouldn't it be the perfect crime if i stole your heart and you stole mine?

Trött tjejj efter en lång blöt och inte jätte lyckad tävlingsdag i sickinge.
DeDe var de riktigt illa me, typ helt totalt hjärndöd idag.. men men, får väl hoppas att de blir bätter när vi kommer ut på utebanorna, har ju varit lite så innan iallafall :) Missy ska jag väl inte klaga på hon var ju faktiskt duktig, felfri i första klassen och i andra klassen rev vi sista i grunden. men tja, jag tycker ju att hon ska gå igenom en LC utan problem nu.. Var tänkt att jag skulle ridit de andra två oxå ikväll, men ja orkade verkligen inte..
 
Imon drar man till Falsterbo, har aldrig vart där innan så de ska bli kul. Dock så är jag ju rättså pank, som jag sagt tidigare. Så de blir nog inte så mycket shopping som jag helst hade velat ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu