on a saturday night... :)

Tja tjaa :)
Blev inte Bolmsö igår, kände inte att vi ville åka ända ut dit.
Var med Neea i Ljungby istället.
Kul, men tyvärr så är ju den hålan heelt totalt död..
Va lite med två pajjkar, Max å Gustav en sväng.
Sen promenerade vi runt på stan och hamnade till sist på en liten ensam bänk.
Andreas och Simon kom dit och sällskapade oss lite, vilket var trevligt.
Blev en natt-pizza på Torino för mig och Nea innan vi drog hem till henne och slog på Degrassi.
 
Det var väl min gårdagskväll, nu ska jag ut i stallet sen drar jag till Växjö för att se Batman!
 
Pusshej <3
 
 
Söööta vänner jag har!!! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu