Mobilinlägg :)

Är äntligen färdig med mitt rum, tre timmars städande gav resultat iallafall! Dammsugit, bäddat, vikit kläder, dammat D guud va duktig jag är! Ska sätta mig och ta lita sandwich GB glass nu å belöna mig själv. Sen ska ja ut i stallet å pyssla lite. Har tre hästar att rida så de gäller att ligga i! Bossanova - dressyr, Missy - skogen & Kingen - hoppa. Blev inte att jag hoppade han igår för han kändes inte helt 100.. Ikväll blir det att va med annie, hon fyller ju år(annat inlägg om de kommer) så ikväll ska vi ha roooligt ! :D hoppas på bra väder bara :) Nej nu måste jag gå ut. Vi ses! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu