Me gustaa! :)

Idag var jag med familjen i Växjö, vi gick lite på stan och sådära :)
Pappa var hos en kiropraktor, tror att jag också skulle behövt det men tycker de verka så läskigt när nån ska knäcka rycken på en, så jag skippade det!
Hittade ett snyggt linne på NewYorker för 139 kr som jag köpte. Nöjd!
Hur mycket som helst som jag vill köpa egentligen, men först måste jag skaffa lite pengar.. Heh..
Nya jensshorts blandannat, nagellack, linne, klänning, klackar, the list goes on..
 
 
ursäkta alla dessa cam-bilder, men är på tok för lat för att ladda över fråm mobil och kamera.. Hm, så kan de va! Aja, ska bättra mig. G'night!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu