Lite smått å gott :)

Bästa veckodagen: Fredag!
Humör: Lite blandat. Har vart på ett toppen humör hela dagen typ, så kör väl på de :)
Favoritgodis: Dödskallar, typ rosa-svarta å lite fluffiga <3 
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa, kassler, skinkost, leverpastej...
Kläder just nu: Mjukisbyxor å t-shirt :D
Musik just nu: Typ allt som är på top listan, eller de mesta ;) Främ´st One Direction och Enrique Iglesias :)Favoritsaft : Svarta vinbär.
Dagens längtan: Varje dags längtan - TURKIET!!
Hur många kuddar sover du med: TRE!
Spelar du nåt instrument: guitarra :)
Dagens frisyr: Fläta just nu.
Kommer du ihåg din första kärlek: joorå.
Har du några homosexuella vänner: nej tyvärr, inte va ja vet ;)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Tveksamt asso..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Bio eller promenad: Hihi, en promenad på stranden i solnedgången är ju förjävla romantiskt!!
Dagens borde: Borde låtit bli att plocka till mig en hel påse godis på hemmakväll...
Dagens  fundering: Hm, vad jag ska göra med de 5 veckor som är kvar av lovet :)
Snarkar du? Absolut inte!
Rädd för insekter? Heh, äckliga jävlar..
Det här är jag bra på: Rida, dansa(!), äta, shoppa :D
Vad vill du jobba som? Inte vet jag, ska tjäna bra med pengar iallafall! Möjligtvis polis eller advokat :)
Chips eller godis? GODIS!!
Skriver du dagbok? Bloggen skulle det väl va isåfall, men ingen privat.
Har du tatuerat eller piercat dig?Var nånstans? Öronen. Vill ta navelpiercing, och tatuera mig :))
Hur många syskon har du? En liten plutte bror.
Är du rädd för blod? Blööö!
Anser du att du är stark? Ooooohja!!
Röker du? Hah, nejnej!
Snusar du? Nixx, inte de heller.
Använder du knark? Det enda knark jag går på innehåller socker och kallas godis.
Kaffe eller te? Inget utav skiten.
London eller Paris: Hm, skulle säga bååda :)
Favoritfärg: ROOOOOSAAA :D :D
Född: Den fiina staden Växjö :)
Nationalitet: Svenne rakt igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu