It hurts when you have someone in your heart but you can't have them in your arms.

Goookväll :) 
Slänger upp ett litet inlägg innan jag ska gå till sängs. dagen ha varit väldigt chill, sov till halv ett och kom väl upp ur sängen vid halv två... sen har jag vart ute å målat och pysslat lite, kollat på film, vart i ljunby(handlat) och ridit. Två jobbiga men roliga dressyrpass. Bossanova gick som värsta kür-hästen, så duktig är hon!! D
 
asså, man kollar på facebook å bloggar och blir så satans avis på alla som har så snygga och vältränade kroppar. vem vill inte ha det lixom? har bestämt mig för att börja träna till hösten, komma igång ordentligt. har sagt det förr, att jag ska sluta med skräpmat och börja träna och bla bla, men nu ska jag verkligen göra de! eller tja, inte nu, efter sommarn. nu är det ju redan sommar lixom, då är det på nåt vis kört för detta året.. och på sommarn ska man ju gotta sig, hihi!! ^^ men till hösten, då är de träääning som gäller :D 
 
 
 
hopp passet i onsdags <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tilda

Ååh så fina ni är du och Bossan ! Du är jätte duktig och Bossan är så fin, är så glad att jag fått chansen med denna fina ponny :)<3

Svar: Tack sötnos! Ni är så fina ihop och detta kommer bli jätte bra! Är superglad att hon kommer hamna hos dig!! <3
Mikkan Fransson

2012-07-09 @ 10:09:59
URL: http://ladymin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu