in MY eyes you are EVERYTHING

Är just nu superduper glad över att jag lyckats få lite färg på min vita kropp :D :D wiiee!!! i sommar ska jag bli riktigt fint brun. ska göra mitt bästa när solen tittar fram här. sen blir de grand finale när vi åker till turkiet i slutet på sommarn :D sen jäklar ser jag ut som en liten söt brun choklad, jum jum!
 
Hoppade Bossan lite granna idag och jisses va fint hon gick! supertaggad på hindern och skit rolig :D hihi
 
 Har just lagt på efter en typ timmes långt samtal med erik, trevligt trevligt. fick bland annat veta hur en penisförlängning går till, alltid bra att veta sånt lixom...(a)
 
Imon blir det troligtvis att träffa lukas<3 blir de inte så så sticker jag till ryssby för att träffa annie<3 
och på fredag fyller världens bästaste tjejj år så då blir de partyy :D
Såhär brun å fin va man förra sommarn :))
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu