I'M IN LO-O-O-OVE, I'M IN LO-O-O-OVE .... <3

Nu är det snart läggdags för min del. Ska upp vid sju imon och släppa ut hästarna, taggad.. 
Min nya grej är verkligen skor. Är helt tokig i skor, höcklackade. Har suttit i en timma nu och glott på massa olika sider. Helt sjukt va snygga skooooor det finns!! :D tyvärr så är ju alla dessa super dyra med.. Man är ju inte rik tyvärr :( Hade jag kunnat lära mig å spara pengarna jag får så kanske det hade gått i slutändan, men naedå. 
Så nu står jag här, en massa grejer jag vill ha (inte bara skor) och inte ett öre i varken plånboken eller på kortet. Och inget sommarjobb har jag heller. Känner att jag sitter i ett krisläge, hjäälp?! :( :( 
 
Det finns en låt som går "... money can't buy us happiness...", okej det är väl sant i och försej.. Men nu hade jag visst blivit väldigt happy om jag haft money, för det hade innebärt att jag kunnat köpa ett gäng av dessa :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu