I act like I don't care but deep inside, I swear it hurts.

Hejj bloggen! :)
Hur mår ni? Jag mår sådär måste jag säga, mår illa.. Usch vill bara spy, men som vanligt så går de aldrig..
Steg upp vid tio och stack ut och sprang en runda. Hemskt!
Solen stekte, säkert mer än 30 grader varmt.
Så det blev 4 km, sprang väl typ 3 sen gick det inte mer asså :) Men, en början!!
 
Ikväll blir det att åka med Simon ut på sjön, treeevligt! :)
Annars ska jag väl rida lite idag, måla naglarna, städa rummet! 
Planerade att sola, men jag känner inte ALLS för att lägga mig ute i solen nu. Puuuh!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu