Falsterbo Horse Show 2012

Tjobidoo :)
 
Dagen i Falsterbo har varit bra. Som sagt så var det första gången vi var där och det var inte så storslaget som jag väntat mig, men det var kul :) Kollade en del på ponnyhoppningen, shit asso... Tänk att få rida där, vilken känsla! Typ a big dream!! Mässan var inte alls som jag hade hoppats, eller iallafall inte priserna. Hade väntat mig lite fina mäss-priser, men jeezz va dyrt allt va!! Köpte en hoppgjord till Missy för 300 spänn, tack mamma!!
När jag skulle ta ut 100 kr på kortet sa den där jävla maskinen typ att beloppet inte var tillgängligt, vilket betydde att jag inte ens har hundra kronor på mitt kort :o :o har överdrivit liite innan när jag sagt att jag är pank, men shit jag ÄR verkligen pank .... :s :(
Dagen har iallafall vart bra!!
 
Imon kommer Missys gamla ägare med, ska bli väääldigt kul att träffa dom :D :D
 
Har just målat naglarna, snyggt va? ;*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu