En fin kväll på sjön i solen!

Suck, får skriva om inlägget.. Den där jävla kossan hade tagit sig in i serverrummet och sabbade för mig..
 
Aja kvällen/eftermiddan har varit riktigt awesome!! Var ute på sjön ihop med Hultman och Simon. Blev att bada, sola, chilla, glida runt och äveen åka ring;) Tufft heh! Trodde fan jag skulle döö när jag åkte i den där ringen och det var Emil den galningen som körde! Puhh, men tja, jag lever ju uppenbarligen fortfarande :D å kul varre!!!
 
Blir kanske nån mer tur i helgen.
Annars så är det rättså fullt på schemat, nåt varje dag iallafall :)
Halmstad imon kanske, Bolmsö på lördag och Växjö på söndag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu