Du är så mycket mer än bara något vackert ja vill titta på..

Happ, vad händer ikväll då hörrni? själv så sitter jag här på mitt rum och känner mig allmänt nere.. Fundera på att slå på en film och mysa ner mig i sängen :) måste bara säga att ALLA borde se Top Gun, den ligger helt klart på min top 10-lista på filmer, och ja har sett väldigt många. Den är riktigt jävla bra asso!!
 
Gårdagen var toppen! Jag körde till lagan, med Annie och Linnea. Ja, såklart var ju mamma med oxåå <3 vi drog till ringbadet och tog oss ett kvällsdopp; lekte med en orange boll, räddade en orm och näästan stal en chipspåse. hihi! sen gick vi till lagadalens pizzeria och käkade. Gillar egentligen lagans pizza mycket bättre, men dom jävlarna hade stängt :( sen kom lukas och mattias så gick vi hem till honom och slog på en film :)
 
aja, ha de fint! pusshej
 
6 månader gammal bild :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu