Can I borrow a kiss? I promise I'll give it back :)

Kvällen har tillbringats i en traktor ihop med Johannes, väldigt trevligt faktiskt!!
Hade väl kunnat vara bekvämare, men vafan ;) några blåmärken imon, vad gör de?
Shittans va jag kommer sakna han när han drar till Ingelstad!!! Men men, that's life.
Jag och Annie ska hälsa på han, så han slipper oss då inte!
 
En göllig bild på mig å min fina vän!♥
 
Har just hävt i mig en tallrik glass och hallon, yummie! 
 
Ha det gott hörrni! Puss hejj :*
 
Lite gulliga bilder på min gulliga pajjk, som vi nu äntligen döpt.
Han fick heta All In. Från poker, satsa allt - vinna eller förlora :D
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Gud så söt! :D

2012-07-24 @ 12:33:22
URL: http://toovajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu