Bossanova 2010-2012 <3

Jaha, då var min älskling såld. 2 veckor till sen lämnar jag ifrån mig henne. Efter 2 underbara år tillsammans tar det slut nu. Men för hennes del är det inte över. Hon kommer att komma till en supergullig tjej utanför strömsnäs. De är såå fina ihop och det kommer bli hur bra som helst. Dessutom är det nära och bra för mig att hälsa på min fina polla! Ska såklart bli tråkigt att sälja henne, men man kan ju dock inte samla på ponnies. Tror det hade vart svårt att hitta bättre ställe till henne, så detta känns skitbra!! Älskar dig föralltid gumman
 
Div 2 - 2010 Vinst i Alvesta <3 Terräng träning i Nybro
 
Datan är inte riktigt på humör ikväll, så det kommer fler bilder! :) :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu