Börjes Cup 2012

Hemma efter en sjukt roligt och lyckad helg i Tingsryd. Är trött och sliten efter tre dagars tävlande, men men :D Fina resultat har de vart för min del oxå, så jag är väldigt nöjd med min lilla fina pålle! I fredagens LB rev jag sista i grunden, men en super fin runda. I lördagens LB fick jag ett pet i omh. vilket var mitt fel. Hon blev superduper stark att vända så blev det lite fel. I LA rev vi två, men bara min tredje runda på 1m, så ja är nöjjd! Och idag då var jag ju i b-final, där jag tyvärr rev ett i omh. Lite stolpe ut alltså i helgen, men det är inget som stör mig faktiskt :) förutom det att det var asfiina rosetter och jag hade verkligen inte haft något emot att hänga upp en sån i mitt rum, men vi tar det next year :D
 
Har varit en himla rolig tid även utanför tävlandet. I fredags red vi ner till sjön och badade, eller tja, jag, Linnea, Missy och Highness badade. De andra var typ badkrukor.. Sen på kvällen tog vi det rättså chill. I Lördags vi med i pop quiz, som vi även vann :D hihi, så kul för jag och annie kom väldigt sent, så vi skrev av ronja och michelles svar. Sen när vinnarna skulle ropas upp så hade konstigt nog jag och annie vunnit ? Fick nog lite bitchblick av de andra två dåå, men det visade sig vara en felräkning.. Så ja, vi vann allihopa! Sen drog vi till campingen hela gänget, nästan. Lekte lite med några grabbar från cirkusen. Hahah, kul som tusan!!
 
Har iallafall haft tre kanon dagar som jag hoppas kan göras om :D ligga i soffan å sega är planen för kvällen, trött.. Som man säger; borta bra men hemma bäst!!
 
 
SNYGGING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu