Annie Nyyyman - this one's for you!

Idag fyller världens bästaste bästa tjejj år! Tänkte därför ta fram min poetiska sida och skriva nåt gulligt :*
 
Så, vi har typ känt varandra hela livet. Alltid varit lika tajta å lika busiga, sen ca 3 års ålder. Vi har alltid stått vid varandras sida, haft hur kul som helst ihop! Hon är verkligen en toppentjejj som man alltid har roligt och skrattar med! Vi har gjort allt ihop och sååå mycket mer vi ska göra. Ni ska bara höra om våra framtidsplaner - jeeezz!! :D När vi var små pluttar gick vi hos dagmamma ihop och därefter dagis, alltid hållt ihop. Likaså låg- och mellanstadiet. We had a great time there. Sen i högstadiet drog hon till Ljungby och jag Lagan, men vi har träffats och leekt ändå. Å nu är de sommar 2012, vi har slutat nian och fytuusan va kul vi ska ha!!!! Till hösten börjar vi på samma gymnasie och då jeevlar. Aoop, tillbaka till de jag började på.. Annie är min bästa vän och jag älskar att umgås med henne! 
 
ANNIE, DU ÄR TOPPEN OCH EN HELT GALEN OCH UNDERBAR MÄNNISKA!!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BÄSTASTE :D
 
ÄLSKAR DIG <3
 
 
kommer du ihåg? :D :D
 
 
 
btw - annie vi måste ta lite nya bilder, har inte mycket nytt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu