a dream is a wish your heart makes ♥

Sitter å funderar på vad jag käkat denna helgen och jag kommer fram till att det är på tok för mycket... pizza både lördag och sönda, och så en massa andra sötsöker och onyttigheter. Fortsätter jag såhär så kommer vågen stå på max när sommarn är slut, och de är inget jag strävar efter direkt. men vafan det är ju helt omöjligt att inte äta allt gottigt :( är det nån som har något bra tips så dela gärna med er av det!! :D vet att man kan äta frukt och så istället, men det är liksom inte så att man köper en påse äpplen istället för en påse godis en fredag kväll sådär, eller?

aja, nu drar jag ut i stallet. harre gött hörrni!! :* 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu