40 timmar och jag lever fortfarande ;)

Har varit riktigt usel på att blogga i helgen, vet det..
Spelade in ett videoinlägg igår men vetifan hur jag skulle lägga upp det, så det blev inget med det tyvärr. Nån som kan hjälpa mig med detta?
Drog till Linnea igår kväll, kollade klart på säsong 10 :D
Men efter att ha vart vaken i så gott som 40 timmar så var vi rätt slut, deckade i soffan båda två. Vaknade idag vid halv 1, gött de!
 
Bara för att min data är helt totalt cp, så blir det ingen bild ikväll.. GODNATT!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu