Don't forget to be awesome!!

Tjossan! Sitter i soffan å kollar på kass tv, nån jävla drama film på ettan .. Pappa säger att de är allmänbildning och att jag borde kolla på de ? Aah, skolan började ju idag..... TRISST !! Dagen va helt ok, började med elevens val idrott vilket inte va helt fel! Sen drygade dagen sig fram, men mycket trevligt att träffa alla goa vänner!! Har fått 2 nya lärare - i spanska och engelska. Lena Norlin (tror jag) blir den nya engelska läran, tror hon är helt ok så det ska nog bli bra. I spanskan har vi Jenny Flink igen ....
Red ut Kingen en runda i skogen, gick bra bra! Stötte på de där älgarna igen, men de gick fin fint - no problemas! Var i ridhuset med Bossan och tränade lite dressyr, de gick väldigt bra - pigg glá och busig häst! De gillar vi!!! :D
Shit asso nu är de bara 1 månad kvar tills vi ska ha valt allt de där med gymnasiet ... Ja kan ju inte påstå att jag bestämt mig men de lutar väl åt natur.. Men ja vet inte, för ja känner egentligen att jag är trött på skolan, så då kanske inte de är de lämpligaste programmet. :P Men ja känner heller inte att det är något annat som lockar ? Ja, vi får väl se vart jag hamnar :) Blir nog bra!
Btw jag och Nea har skaffat en blogg - http://somethingwentwrong.webblogg.se - ta en titt! Inga inlägg direkt än, men de kommer!
Ha de bra!! Hejjsvejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu