You are never to old to set another goal or to dream a new dream

Såhär har jag tänkt mig med ridningen och hästarna under 2012

   

Vi ska förhoppningsvis sälja Bossanova. Inget som man vill göra, men de är inte så enkelt att stå med 4 hästar nu när sista terminen av nian sätter igång.. Så då är det tyvärr hon som ryker. Har inte lagt ut henne på annons än, vill ha och rida henne ett tag till, men dröjer nog inte länge förrns hon ligger ute :)

Med DeDe ska jag bara rida, träna och tävla som vanligt. Tävlar väl på i LC - LB klasser, kanske  kan ha som lite mål att tävla LA ? Men de bros på lite hur han är :) För ja, som sagt är de ju en lite speciell sak de dära.. Men han är underbar!

Kingen ska jag träna på som bara den med. Träna träna träna..! Mycket markarbete, sen även hoppningen. Ska under året tävla ungponnyklasser med han. Blir nog många LD och LC men kanske nån LB också? Kanske tävlar lättare klasser i dressyren också, bros på lite hur duktig han blir och så. Siktar iallafall mot ungponny SM 2013 :D De skulle va grymt kul asso!!

Missy har ju bara lånat, men man har ju lite mål med henne med.. Fortsätter att rida och träna henne som jag gör nu, mycket markträning. Sen är det bara att tävla på, går det bra kanske jag kan starta LA med henne i sommar - vore kul!

Samtidigt som jag jobbar på med mina ponnies ska jag leta vidare efter en D-ponny till mig. Blir kanske en andra resa till Irland.. Jopp, de var väl de :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu