2012 - the year when all my dreams are gonna come true

Börjar väl med att säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA!! Började dagen med en varsin semla till frukost, sen blev det en mor och dotter dag som tillbringades i Ullared, hoppas hon haft en bra dag. Ja tycker iaf det var grymt kul :D haha, blev en massa skratt i bilen påväg dit, bah för jag e rättså blond inombords ... Gjorde ju av med en hel del pengar.. Kom på 4 saker att handla på vägen dit, slutade med en proppfull vagn, fattar inte att det alltid blir så?! Ja köpte lite grejer till datan; fläkt, headset och en sån där Laptop Skin :) blev såklart en del hästgrejer oxå - bland annat fleecetäcke, stalltäcke, tyglar, och vantar. Köpte ett par snygga jeans och benvärmare också (Y) Lägger kanske upp bilder imon, får se :)

Aja grattis på födelsedagen mamma ! Älskar dig, puss puss :D :D <3

Blev inte att jag red något idag, men igår red jag alla tre. Red först Kingen i skogen, vilket gick skit bra! Sen kom Annie hem igår också, blev lite kramkalas och en maaaassa snack :D Skit kul att träffa henne igen! Gullig som hon är fick jag även en liten present, en as snygg tröja och ett fint armband - tack så mycket Annsi :D
Vi red iaf ut ihop, gick bra de me! Sen red jag Missy lite på fältet, snacka om skitväder! Blåste å regnade, usch! Btw så har det ju äntligen kommit snö, har ju snöat som bara den ikväll - awesome!!

Imon kommer min kära bror hem från Blekinge också. Han har vart där på träningsläger nu sen i måndags (: Måste erkänna att jag saknat honom lite!! 
Blir troligtvis att jag drar hem till Ruben imon, tror vi skulle träffas ett par styckna? Märkte att Ruben försökt nå mig en hel del idag, men vi hade ingen ström inatt (på grund av Emil) så kunde inte ladda telefonen, så den stackarn ha vart dö hela dan.. Därför jag inte varit tillgänglig där :)

Shit, nu är klockan väldigt mycket ... Måste sova! Ska försöka ladda upp några bilder från förra vintern, som va heeelt perfekt! Meh får se om de funkar att ladda upp nåt (: .. 



 

Oj, nu blev de ett långt inlägg, hihi ^^



Kommentarer
Postat av: Moa edström

blogga mer mikkan <333

2012-01-05 @ 23:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu