YOU ARE ONLY YOUNG ONCE

Känns jäkligt bra att vara klar med plugget nu!! :D Känns mindre bra att jag inte kunde öppna grafitti bilden och jobba med den, får lixom inte upp den i rätt program. Och det skulle skickas till Susanne senast imon, så vet inte alls hur jag gör med det......

Idag var jag och Hannah i Sunnerbo heeela dagen. Har verkligen vart skiiiit kul!!! Intressanta lektioner + mycket skratt. Vi har vart hälften med natur och hälften med teknik. Matte, fysik, teknik, biologi och konstruktion blev det. Fattade inte jätte mycket, men fick iallafall lite bättre koll på vad som händer och sådär :) Troooooooooooor att det blir natur faktiskt, känns som att jag är mer intresserad av typ biologi än av att konstruera och programera och sånt. Men får se, 2 veckor kvar nu ...

Har ääääääntligen, efter mycket om och men, bestämt mig för att slinga håret ljust. Om det går att göra i hätta, tveksamt om det gör det faktiskt. Kan ju alltid hoppas :) Har även tänkt att jag ska lära mig att dricka te. Tycker det är så fruktansvärt äckligt, men visst måste man väl vänja sig? Nån smak måste ju va god. Har bett pappa köpa ett gäng olika :) För tänk när man kommer in efter några timmar i stallet och kryper ner i soffan med en varm koppa te. Hur mysigt låter inte det?!? :D

Yeeey! 54% kvar på filmen, sen så!! Har nog gått och lagt mig innan den blir klar, men länkar imon isåfall :)

Bilder från laser dome, Ljungby fria som har tagit dom ->
(https://www.facebook.com/#!/pages/Ljungby-Fria-Gymnasium/205944139487512)


Kommentarer
Postat av: Sofy

Köp jordgubbste och lägg i en tesked honung (socker funkar också, dock är honung godare ;)) och en skvätt mjölk och du kommer älska det ;D

2012-01-29 @ 17:09:34
URL: http://smedbergsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu