Kärlek är som poker - man måste våga satsa!

Hej hallå!
Precis hemkommen från Div 1 träningen - och jesus så bra de gick!! :D Är super mega nöjd med Missy! Det var ju lite upplagt som en tävling, hoppade fram i lilla ridhuset sen in i stora och hoppade bana. Hade bestämt att hoppa en bana på 80 cm (LC) vilket kändes lagom. Visade sig sedan att det varit en LB bana!! Men bra gick det. Håller på att lägga in filmen på youtube just nu, men de finns risk till att de får stå och ladda under natten.. På 30 min har de lixom laddat 5% :/ Efteråt blev det bullens korv och fika i cafeterian. Som läget ser ut nu så är jag reserv i laget :P :)
Har tänk att jag ska beställa lite smått och gott nu, sätta fräs på pengerna :D
- Kläder
- Mobilskal
- Schabrak + luva
- Resväska
Har plockat fram hela tjocka buntan med gymnaseieblad och tidningar, så ska bläddra lite i dom nu hade jag tämkt :) Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Bästa unge! :))

2012-01-22 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu