TRO HOPP OCH KÄRLEK

YEEEEEEEEYYY! Imon kommer Annie hem! Saknar henne :D Måste bara säga att det är ju lixom inte snyggt att va brun.. - avis?! Ja vill oxå :(( Ska iallafall bli awesome att träffa henne!!

Har hört att det ska bli storm imon kväll? Kan ju hoppas på snöstorm, om de ändå ska blåsa lixom! Vill ha snö nu, så man kan plocka fram skidorna.. Kommer de ingen snö så åker jag till snön, de kan jag ju lova (:

Har nu precis kollat på Sommar med Göran, helt OK film faktiskt. Nu är det en film på ettan också - tro, hopp och kärlek - verkar rättså bra faktiskt - snygg kille med, så aah ;) Blir väl att jag sitter uppe en timme till, tills den är slut... Knaprar även på två rostmacker, för ett par timmar sen tryckte jag i mig 4 bullens korvar :o jeezzez! Hade ju även ett litet nyårslöfte, så fantasifullt som att inte äta godis detta året, inte så mycket iaf.. Men aah, har redan failat, sitter å äter ahlgrens julgranar :/ Låt oss säga att de börjar nästa vecka istället!!

Aah, jag ska kolla vidare på filmen, och smsa med lite goa människor, men natti natti allesammans!!!! :D Asså de är helt cp när jag ska lägga upp större bilder än såhär, vetefan varför ://

                                                    As gullig bild eller hur?! <3
                                           
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu