Den som inte har någon fantasi har heller inga vingar.

Har inte skrivit nåt på heela helgen :o fy på mig!
Helgen har iallafall varit riktigt bra! Drar väl lite kort vad som hänt.
I fredags fick vi strömavbrott, vägrade att sitta hemma hela kvällen helt själv - utan ström, så pappa fick köra mig till gården i Lagan innan han och Andreas körde vidare mot Göteborg (:
Lördagen var awesome, red hästarna som vanligt vilket gick bra. Var i Lagan och kollade på fotbollsmatchen med Kunthida. Rossby mot Lagan. Var nog lika mycket fight på läktarn som på planen, hihi, ja höll på Lukas och Kunthida på Koffe :D :D Slutade med att Lagan vann med 5-4.
Kvällen blev riktigt bra!! Hade ju huset för mig själv, så bjöd hit mina fiiina vänner Annie, Linnea, Lukas och Ruben. Blev verkligen en toppen kväll!! :D
Söndagen blev väldigt chill, va jag minns den? Fixxade stallet och red och sådära, juste, var i ridhuset med Kingen för första gången och ja det gick bra!
Yeeeeeeey!! Roffe vann Jerring priset - grymt :D
åååååå ja vill ha sommar - och bli bruuun!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu