Skoldagen idag va toppen - de är ju fredag (den 13) så va annars ? Började ju bra, fick reda på biologi provet - MVG! Sen va det matte vilket återigen blev ihop med Mattias och Lukas i grupprummet. Sprang in en vända till Vanja på slöjden och bad om tips för att fixa min väst, som ja hade på mig då ju, den e (va) lixom pösig i sidorna. Men ja, jag fick hjälp och fixade det helt själv! Blev så mycket bättre, känner mig lite stolt faktiskt (Y) Hela so lektionen, 80 min, kollade vi på Hitler film. Jäkligt chill faktiskt, och dessutom är den rättså intressant. Pappa tycker säkert att det är bra, för det är väl allmänbildning om något ?

Kvällen har spenderats i Lagan på fritidsgården ihop med mina fina vänner. Och på tal om fiiina vänner så kommer Nea och Annie hit imon! Kanske blir några fler, får väl se. och på förmiddan blir det nog att jag, Gung och Alice sticker till Lagan och kollar på fotboll - Ryssby möter ju Lagan och den fighten vill man ju knappast missa ^^
Andreas ska tävla i Kungsbacka imon - så jag håller tummar och tår för han och önskar lycka till!!
Titta här va man hittade när ja letade efter nåt fint på mig - hittade nåt fint på Sara och Sofie istället :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu