Lyckad hoppträning!! :D

Kom hem från träningen för en timma sen. Det gick bra, Missy var super fin!! Hoppade bana på 90 eller nåt, mycket nöjd! Blev dock ett missförstånd som ledde till en krasch.. Hade ju Jenny, och hon är asso inte min typ av tränare då hon bara vill att man ska backa å backa och det ska gå så sakta och stiligt, inte alls jag. Känns inte alls bra att rida så, men va ska man göra? Käfta emot tränarn? Knappast.. Så aah, hon var fin annars iallafall :D
Annars har det bara vart en helt vanlig dag typ, fick åka epa hem vilket var trevligt!! Den där valwebb-sidan öppnade idag, och är öppen en månad nu. Ajaj, måste bestämma mig! Men jaoo, nu ska jag ta en låååång vaaarm dusch, myys! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu