It´s gonna take a lot to drag me away from you

Tumblr_lwt177fqjq1qcdjp0o1_1280_large

Aah, jag bloggade ju inget igår, konstigt? Slutade med att jag och Tildiz hamnade inne i stan, gick runt i hela Ljungby kändes de som -.- men de var trevligt! :D Åkte hem rättså tidigt, men kom ändå inte i säng förrns 4 kanske.. Hoppas på att 2012 blir ett toppen år och att jorden inte går under.

Jag gjorde ju annat än bara va på stan igår, hela dan tillbringades i stallet - awesome! Red Kingen för första gången med, de gick väl bra? Han va rättså vild, kan man väl säg! Men ja höll mig kvar :D Red även Missy, heeelt galen ponny de dära! Hon är iaf riktigt rolig att rida (:

Idag har bara vart en reeedig deeg dah, har bara legat i soffan framför teven och ätit ostbågar å druckit Pepsi Max (Y) Får väl snart ta och röra mig utåt stallet..

Lite galen bild i knoow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu