LASERGAME

Japp, idag var jag med Kunthida och Annie inne på terazza och spelade lasergame. Alltid lika kul!! Inte för att skryta eller så men är det inte lustig att det laget jag är med i alltid vinner?? ;) Kiki, Emil, Casper, Granit, Annie, Kunthida och jag var alltså i det vinnande laget. Var en kille där och tog massa bilder, ska försöka sno nån och lägga upp här!! Måste bara säga att ni som inte testat laserdome, eller lasergame (samma sak typ), har verkligen missat något!! Men men gott folk, nu sk jag sooova :) GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu