I'm a fucking princess ( bilden ^^ )

Har precis tagit mig en halvtimmes 48-graders dusch! :D Så jääääääkla skönt! Taggar öppet hyus om 8 timmar, blööö!
Kvällen spenderades at Neas house! Galen kväll, ved annars med henne?! <3 Har iallafall vart suuuper skojj! Drog iväg och skulle åka snowrace, gick la sådär..... Nea tog liite bilder, så slänger väl upp de här sen :)
Usch va jag ha vräkt i mig godis ikväll.... :(((((( Buhu, går åt heelt fel håll! Skit med, måste skärpa till mig med detdära!!
What can I tell you more??? Imon efter öppet hus blir det föreläsning i Sickinge ihop med Div 2 laget, och senare drar heeela gänget till Elviss och har et trevligt!! Blir nog en toppendag (:
Är grymt suuugen på att åka skidor, och hestra öppnade ju idaaag?! Skulle ju va först i backen :( Men men, ska föööörsöka att fixa så jag kommer dit på söndag. Vore inte fel asso! Men ja vet inte, alla backarna kan väl inte va öppna? Eller? Nån som har bättre koll på det än jag??
Nuu måste jag sova :) PUUUUSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu