sometimes i forget that i'm not supposed to love you anymore

Då ligger jag här igen och latar mig... Har idag ridit DeDe och Kingen, så jäkla underbara är de! Har även kollat på hästar på teve, hoppning & ponnyakuten. Och guuuuuud, på ponnyakuten fick de rida för Rolf-Göran Bengtsson.. Inte alls avis! Men men, inte mer om de. Har varit i Traryd ikväll hos min farbror och firat han. Hela tjocka släkten på pappas sida var där, men jodå de va trevligt :) Busade till att lite på hemvägen då vi drog en bit på E4 i 175 km/h, läskigt som tusan :o
Ingen skola imon heller hihihi! Kompledigt, hade ju öppet hus för någon vecka sen så får vi igen det nu, typ :) Känns gryyyymt bra med ännu en sovmorgon! Och jo, hehe har ju blivit en del onyttigheter denna veckan, men gott hare vart! Men iallafall, mina jeans satt tajt innan, men nu sitter de helt fucking slimmat! Så ja träna träna träna! Tisdag ska jag med Lina på pump pass, torsdag blir de förhoppningsvis boxning + att jag och annie pratade om att gå på gym, så blir väl kanske så oxå ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu