Gaaaaaaaalna :D :D :D :D :D :D

Hejsan hallllåå ja! Sitter och tar web cam foton på mig och annie (Y) Kvällen har varit händelserik må jag säga .. Theo och Andreas attackerade mig med marchmellows... Efteråt hittade jag en inkletad i håret, då var jag inte glad asso. Men efter ett gäng pannkakor är humöret åter på topp :D Jag och "gänget" har spelat bingo. Pappa blev årets mästare - med det blev han också kejsare Hans, hihi. Kändes som vi var ett gäng gamlingar, men kul ärre :D Har även börjat packa en del, för imorgon bär det av hemmåt igen, vet inte om ja ska skratta eller gråta.. Måste ju erkänna att jag har lite hemlängtan, men ja de har verkligen vart en aaaaaaas bra vecka!!!
Imon ska min gooooa vän Michelle ut och rida mina pollar - TACK HÖRRU!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu