The moments we'll always remember, and the days we'll never forget♥

Sitter just nu med lukas facebook, som jag för tillfället har kontroll över. Han kommer snart förstå att det är facebook som gäller, och då har jag redan hans sida redo - asbra! :D Ska ta mig lite käääk och sätta mig med matten, prov imon :/

Blev ingen träning idag, skit me!! Hade ingen skjuts och då är det inte lätt asso .. Har ridit lite granna istället, DeDe och Bossan :) Missy har kolik, suck.. Aldrig kul när de får de, hoppas väl på att de släpper snart :)
Ska måla naglarna hade jag täänkt, lite fin inför fredagen imorrn :D
Annars är de väl inget nytt tror jag, suuuuuuuuper taggad inför kommande helg verkligen! :D

Lite goooa bilder från Hestra !! (inte jag som tagit dom)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu