Just a smile from you, make my day!!

Gör just nu ett break i pluggandet. Suck. Spanska prov på torsdag och matte på fredan...

Idag: Alla ♥ dag .. Har haft en bra dag fylld med kramar, gillas stort!!
Imon: Ska till Sickinge med Kingen och hoppträna för Tina - spännanade! ++ plugga till spanska provet!
Torsdag: Blir väl å rida :) Kanske sticker in och tränar boxning med, känns som att det skulle behövas..
Fredag: Rida och packa inför helgen .... Kanske även träffar några goa vänner, får väl se vad som händer :)
Lördag: Drar till Värnamo med Missy för tävling, LC LB. Blir skojj! Efter det ska blir det rida, sen på kvällen träffa vänner och packa.
Söndag: LOFSDALEN! Pappa, Annie, Andreas, Theo och jag drar till Lofsdalen. Kommer bli riktigt awesome!!! :D :D Håller tummarna för bra väder.

Hmm, vad ska jag annars sägg ? Asså det här med alla ♥ dag, många säger att det är så himla överskattat å blabla bla.. Men asså de tycker jag absolut inte att det är! Det är ju skit mysigt med en liten kärleksdag såhär i vinter mörkret :D Okej att man kan visa kärlek resten av året med, men 14 februari är lixom lite extra. Precis som julafton. Det är också bara en gång om året, och är det ju allt gott julbak och julgodis, det kan man ju också äta året runt om man nu vill de, men det är ändå lite speciellt på just julafton jue. Om nån fattar hur jag menar vaa :))

Nej fy, nu måste jag plugga.. Ska va klar tills mamma kommer vid nio + att jag ska ha bakat en fiiine kladdkaka :D :D Ha det bra allihopa!


Turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu