Hihihihihiih !!

Jaha då sitter man här å degar & käkar godis efter ännu en fine dag i backen. Har haft relativt fint väder hela veckan, fina backar och solsken. Underbart! kan fortfarande inte förstår mig på dom som gör 360 och backflip och sån skit, ja vågar inte ens snurra ett varv :o ....... Åkte även lite snowboard igår. De tre första åken gick grymt bra, sen lurades jag med ut i "äventyret" ... Usch, trillade x antal gånger och krossade hela baken.. AJ AJ idag! Lite rumpmassage hade ju inte vart fel :D Har ännu sålänge haft en grymt bra vecka!!!! Har vart sjukt kul i backen ihop med Annie, heeeeelt galet!
Nu väntas käk - spagetti och köttfärssås. Sen ikväll blirre pannkakor - MUMS! :D Suck, tack vare Annie har jag nu börjat ränka kalorier och sån skit.... Man kan inte fatta hur mycket skit de är i saker och ting! Fyyyy asso :( Aja, säger som pappa - de är ju semester !
Lägger upp bilder från veckan när jag kommer hem på lördag :D
Ha det bra allihoooooopa! Heeeeeej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu