HERE WEEEE COME!!!!!

Japp, har bara nån timme kvar nu tills vi är i lofsdalen :D :D
Sitter i baksätet, mellan två mifffon! - Annie och Theo <3 De har gjort resan toppen asso, lika så min kära bror & pappa !
Veckan kommer bli grym!!!
Just nu är alla rättså osociala, annie läser tidning, pappa kör och andreas kollar på film. Jag och Theo sitter och nördar oss vid paint, haha nolife! Nejj men de är kul !
Hihi ha det bra allihoooooopa!
Hoppas ni får en lika bra vecka som jag kommer få, hejsvejjs :) :)
+ att Theo ska lära mig brittiska, yeeeeeey!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu