You're too good to be true. Can't take my eyes of you.

Hej bloggen!! Nu var det ett tag sen sist asso :) har njutit fullt ut av de sista dagarna i friheten. Imon är det tillbax till skolan, fast inte lika illa då jag börjar gymnasiet. Spännande ju :)
 
Så, i fredags var jag nere på stan med Nea och Annie för det mesta.
Träffade även en massa annat gott folk som vi umgicks med.
Red på en sån där jävla rodeo kossa med. Fyfan! Aldrig mer asso!!
Kom dessutom in på området utan problem, och likaså på harrys... STOLT!!
Ja, fredag va de riktigt jävla kul!!
Igår var det stan som gällde igen, med Nea och Filip.
Även det en trevlig kväll! Inte lika lätt att komma in, jag å Nea smög under staketet ihop med två till, men blev dock påkomna... hihi!
Var väl hemma vid 4-tiden inatt. 
Idag åkte jag med familjen till halmstad, första gången i sommar som jag är på svenska beachen... Riktigt illa, men så är de! En mysig dag med familjen <3
Träffade även ett par gooa killar där på stranden som jag tog ett snack med, trevligt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu